1-800-260-160

בניה ירוקה דיור בר השגה

ככלל, המדינה מעודדת פעילות של בניה ירוקה ומעודדת דיור בר השגה של מבנים מסוג זה. ובכן, בנייה ירוקה כבר לא נראית כמו חלום, זו מציאות, וגם אם היא לא נעשית בדרכים אקולוגיות של ממש, רוב שיטות הבנייה עברו לעבוד  על עיקרון של הפחתת הזיהום ושימוש בכמה שיותר חומרים ידידותיים לסביבה. בנייה ירוקה איך שלא נביט על זה, מוצעת במחיר נמוך יותר מהשאר ולכן בשנים האחרונות ניתן לראות עוד ועוד אנשים שהבינו כי ניתן ליהנות מדיור בר השגה המוצע בשיטה זו.

דיור בר השגה- דירות בעלות  נמוכה

בשל העובדה שרכישת דירה היא לא משימה כל כך פשוטה ולוקח זמן רב עד שמגיעים למצב בו ניתן לעשות את הצעד הזה, זוגות ומשפחות רבות מוצאות את עצמן מחוסרי דירות. בשל עובדה זו, המדינה פועלת ומקדמת פרויקטים שונים ברחבי בארץ על מנת להעניק לתושבים דיור בר השגה. מבנים רבים שנבנים בשיטת הבניה הירוקה, חוסכים המון משאבים ואנרגיה וכמו כן הבנייה עצמה נעשית על ידי שימוש בחומרים טבעיים בלבד שאינם דורשים תהליך ייצור וניצול אנרגיות. בניה בשיטה זו היא בנייה בעלות זולה יותר משאר סוגי הבניות ולכן היא מהווה חלק בלתי נפרד מנושא של דיור בר השגה.

בנייה ירוקה- חיסכון באנרגיה

כפי שידוע, בנייה ירוקה היא בנייה שחוסכת המון אנרגיה ואלו הסיבות המרכזיות לכך: ראשית, בנייה ירוקה היא בנייה לא פשוטה ולכן מתכננים אותה לפי האקלים השורר באותו מקום. על ידי כך בעצם חוסכים גם חשמל וגם מים. הבנייה מתוכננת בצורה כזו שבמהלך היום המבנה ייהנה מאור השמש ובימים קרירים הקירות יבודדו את הקור העז ויחממו את המבנה. התוצאות נראות ומורגשות בשל העובדה שאנו מנצלים מספר יתרונות בו זמנית, ממש כמו לאכול את העגה ולהשאיר אותה שלמה- גם נהנים מדיור אורגני, חוסכים אנרגיות, מפחיתים את הזיהום והדבר החשוב ביותר הוא כמובן מעבר לאורח חיים בריא ואיכותי יותר.

Comments (0)

Join the discussion, leave a reply!