1-800-260-160

בניה מודולרית מסביב לעולם

בכל העולם כבר בונים בשיטה המודולרית, בואו להציץ לכמה פרויקטים נבחרים

בית קפה קוסטה, קולצ'סטר אנגליה

בית הקפה הממוקם במערב אנגליה, משתרע על פני שטח של 175.5 מטרים רבועים. המבנה תוכנן עוצב ונבנה עם חומרי בנייה ירוקים, הותקנו בו אביזרים לצמצום שימוש במים וחשמל ומתקנים לחניית אופנים. זהו שלב נוסף בתהליך העובר על כל האי הבריטי, בו עוד ועוד חברות מקימות פרויקטים המתבססים על בנייה אחראית ומודולרית, כחלק ממחויבות לקהילה ולסביבה.

1

מבשלת בירה גינס, דבלין אירלנד

המבנה מבשלת הבירה הכי מפורסמת של אירלנד, היה הראשון לקבל דירוג "יוצא מהכלל" בתקן BREAM הבריטי. חלק מהפרמטרים שבזכותם הוענק לו ציון זה, כוללים שימוש במים מתהליך יצור הבירה לטובת חימום וקירור המבנה, מערכת השבת אנרגיה המספקת אנרגיה עבור מערכות המיזוג והחימום.

מבשלת דבלין אירלנד

סניף סטארבקס בנורת'גלן 

רשת סטארבקס העולמית החלה לאחרונה לשים דגש רב יותר לעיצוב הסניפים שלה. סניף זה בנורת'גלן, תוכנן, עוצב ונבנה, תוך שימוש בחלקי מכולות ישנות מהמספנה בסיאטל. כעת, לאחר ההצלחה של סניף זה, ממשיכה החברה לתכנן סניפים ירוקים, התורמים לשיפור איכות הסביבה.

3

קומפלקס מגורים בוויניפג, קנדה

קומפלקס המגורים החדשני שנבנה בוויניפג, אחת הערים הגדולות בקנדה, תוכנן סביב חצר מרכזית ובסמוך למדרחובים בעיר. הקומפלקס הכולל שלוש קומות למגורים תוכנן, עוצב ונבנה מחלקים מודולריים, המבטיחים פרטיות, תאורה אופטימלית במשך היום והלילה ומעבר בון של רוח לאוורור הדירות.

4

גם עסקים, גם פרטיים בוחרים בבנייה מודולרית, חוסכים זמן, כסף ובונים בשיטה ירוקה יותר.

מעוניינים ? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.