1-800-260-160

בניית משרדי מכירות

בניית משרדי מכירות

חברת ישראמרין בונה משרדי מכירות החל בעיצוב בסיסי ופונקציונלי, וכלה במשרדי מכירות בעיצובים יוקרתיים למפוארים שבמיזמי הנדלן. המשרדים מעוצבים בהנחיית אדריכל ומשדרים עצמה וסביבה אסתטית ונינוחה לשימושי משרד המכירות. ניתן גם לבנות את ה"דירה לדוגמה" של הפרוייקט משולבת במשרד המכירות עוד טרם התחלת הבניה של פרוייקט הנדלן.

מספר דוגמאות שבוצעו – 

א.דורי – משרד מכירות בקריית מוצקין של חברת א.דורי הבונה את פרויקט הדגל של א.דורי-דורי dream. המבנה בשטח של כ-100 מ"ר,מעצב הפרויקט הינו א.ראובן. זהו מבנה שהיקפו זכוכית אנטי סאן המשקיפה על הפרויקט מכל כיווני המשרד-תכנון ועיצוב ע"י צוות אדריכלים והמעצבים המובילים של א.דורי ובהנחייתם.

גב ים – שילוב של דירה לדוגמא ומשרד מכירות בשטח של כ-140 מ"ר. פרויקט המחמיא לחברת ישראמרין בבחירתה של גב ים בביצוע הדירה לדוגמה ואת משרד המכירות שאמור לקדם מכירות למגדלים ולדירות הרבות. מיותר לציין את חובת הדיוק והמחשה לדירה האמתית שתהיה במגדלים שטרם נבנו.

פסגות  ההלכה פרויקט one – משרד מכירות של חברת מנחמוב בדרך נמיר בתל אביב. פרויקט one-משרד מכירות מושקע הן מבחינת הביצוע והן מבחינת המתכננים והמעצבים של משרדי איתי שמוטר הדוגלים ברמת גימור ועיצוב גבוהה ביותר מבלי התייחסות לתקציב. שטח המבנה משתרע על פני 120 מ"ר-חיפוי החוץ היחודי בקסטות אלומיניום ושילוב של כניסה מלוכסנת עם שביל דק עץ "אייפאה" המוביל בתוך המבנה לתוך מרפסת זכוכית המשקיפה למגדלים המפוארים.

משרד מכירות קרסו – משרד מכירות ושירות לקוחות לטרייד אין של קרסו יבואני רכב הממוקם בראשון-לציון. שטח המבנה משתרע על פני 80 מ"ר וברמת גימור מפוארת. מתכנן המבנה הינו א.גילבוע – מהוותיקים והאיכותיים בתחום העיצוב. למבנה קיים גגון אלומיניום יחודי המקנה למבנה מראה יוקרתי.

בנית משרדי מכירותבנית משרדי מכירותבניית משרדי מכירותבניית משרדי מכירות