1-800-260-160

בניית גני ילדים וכיתות לימוד

בניית גני ילדים וכיתות לימוד

כיתות לימוד יבילות בבניה מתועשת נותנים תשובה בזמן קצר להיערכות לקראת שנת לימודים. מחלקת התכנון שלנו תתן לכם פתרונות בהתאם למסגרת תקציבית והדרישות הטכניות של האתר.

ישראמרין מציעה מגוון רחב של כיתות לימוד וגני ילדים העומדים במפרטים של משכ"ל , תוך עמידה בתקן אש 931 למבנה ו- 922/755 לחומרים.

עד כה נבנו מאות כיתות וגני ילדים  במסגרות שונות כולל במסגרת החברה למשק וכלכלה.

מספר דוגמאות –

גני ילדים ברמלה – גן ילדים דו כיתתי בשטח של כ- 120 מ"ר כל גן . הגנים ממוקמים בעיר רמלה. המבנים בעיצוב של חיפוי אבן וברמת עיצוב ובניה חדשניים, אשר עומדים בכל התקנים הנדרשים. המבנה נתרם על ידי מפעל הפיס.

מועדון בישוב הר אדר – מועדון הנוער בישוב הר אדר הנבנה עבור הנוער העובד והלומד, משמש כבית חם לבני נוער בשעות הפנאי. המבנה בשטח של 240 מ"ר.

גן ילדים בעיר אלעד – גן ילדים חד כיתתי בשטח של 125 מ"ר הבנוי בשיטה היחודית של ישראמרין. הגן ממוקם בעיר אלעד-גן הבנוי בשיטה חדשנית המקנה אוירה ביתית לגן.

חפציבה – בית הספר המרכזי של חברת החשמל הממוקם באזור חדרה,המכיל בשטחו כיתות לימוד,חדרי אוכל,מועדונית,אולמות הרצאה,משרדים,שירותים ומלתחות. שטח כל המבנים כ- 1700 מ"ר.

פרויקט המכללה באשדוד – המכללה למינהל באשדוד הינו פרויקט יחודי בשל בנייתו המהירה-הפרויקט נבנה תוך 30 יום בלבד-מבנה בגודל של 700 מ"ר הכולל בתוכו את כל השירותים המוצעים לסטודנטים כולל חדרי הרצאות מרשימים בעיצובם וגדולים במיוחד. החדרים מבודדים אקוסטית וטרמית והינם ברמת גימור גבוהה מאוד.

בנית גני ילדים בניית גני ילדים בניית כיתות לימוד בניית גני ילדים וכיתות לימוד community20

IMG_0801 IMG_0816